chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Nectar-logo

Jabra + Nectar

Forbedrer samtalekvalitet og produktivitet

Kontakt salgsavdelingen
Kundesentermedarbeider som har på seg et Jabra Engage 50 II headset.
Ha flere kvalitetssamtaler med Nectar
Jabra Engage 50 II headset
Finn ut mer om implementeringen av Jabra og Nectar
Møte med to personer
Kontakt salgsavdelingen for å få mer informasjon

Nectar DXP overvåker plattformene for samordnet kommunikasjon (UC) og kundesenter (CC), både lokalt og i skyen. Få innsikt i faktorer som påvirker brukeropplevelsen, inkludert samtalekvalitet, tilstand på endepunkt og nettverksytelse. De nyeste Jabra Engage headsettene gir unik samtale- og miljøoversikt, inkludert bakgrunnsstøy, mikrofonarmens posisjon, samtalekvalitet og mer.

Den nye Jabra for Nectar-integrasjonen bringer disse to kraftige plattformene sammen, og gjør at man ikke bare får enkel enhetsovervåking fra Nectar, men også innsiktsfulle analyseverktøy for samtaler som forbedrer hele opplevelsen for alle.

Nectar og Jabra er et utmerket samarbeid som forbedrer samtaleopplevelsen ved bedre synlighet, og mulighet til å aktivere feilsøking etter hvert som problemer oppstår. IT-støtte- og kundesenterledere kan øyeblikkelig varsles om problemer, som mye bakgrunnsstøy, overdreven krysstale og stillhet, og nettverks- og headsetproblemer (for eksempel en feilplassert mikrofon som påvirker samtalekvaliteten), for de som jobber på kontoret og de som jobber hjemmefra. Den kraftige integrasjonen leverer samtaleinnsikt direkte inn til Nectars kontrollpanel for å forenkle og fremskynde feilsøking.

Jabra headset for engasjement

Uansett hvor stort kundesenteret er, gir Engage headset forbedret lydkvalitet med ekstra data og analyse. Hjelper deg med å få det beste ut av medarbeiderne dine, uansett hvor de jobber fra.

Kontakt salgsavdelingen

Få den beste løsningen for organisasjonen og deres spesifikke behov. Våre eksperter kan gi råd om produkter, kompatibilitet og kommunikasjonsplattformer.

Søk om et gratis testprodukt

Vi tilbyr gratis testprodukt for selskapet med over 50+ ansatte, som skifter ut sine nåværende enheter eller som har et nytt prosjekt. Betingelser og vilkår gjelder.

Rask salgshjelp

Live chat | 1-800-826-4656 | 08:00 - 17:00 (EST)

Trenger du teknisk support?

For produktstøtte og garantirelaterte spørsmål kan du besøke våre brukerstøttesider der du kan finne brukerhåndbøker, svar på vanskelige spørsmål, videoer, kontaktinformasjon og mer.

Få hjelp nå

Våre salgseksperter er klare til å hjelpe

Kort beskrivelse

Nødvendig

Søk for et gratis testprodukt

Vi tilbyr gratis testprodukt for selskapet med over 50+ ansatte, som skifter ut sine nåværende enheter eller som har et nytt prosjekt. Betingelser og vilkår gjelder.

Rask salgshjelp

Live chat | 1-800-826-4656 | 08:00 - 17:00 (EST)

Trenger du teknisk support?

For produktstøtte og garantirelaterte spørsmål kan du besøke våre supportsider der du kan finne brukerhåndbøker, svar på vanskelige spørsmål, videoer, kontaktinformasjon og mer.

Få hjelp nå