chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Operata-logo

Jabra + Operata

Forbedrer samtalekvalitet og produktivitet

Kontakt salgsavdelingen
Kundesentermedarbeider som har på seg et Jabra Engage 50 II headset.
Forbedre kundesenteret med Operata
Jabra Engage 50 II headset
Finn ut mer om implementeringen av Jabra og Operata
Møte med to personer
Kontakt salgsavdelingen for å få mer informasjon

Operata leverer kundesenterresultater direkte for å levere en best mulig opplevelse for både medarbeidere og kunder. Jabra for Operata leverer headset-data for å gi et fullstendig bilde av kundesentertmiljøet, og fremhever verdien som Jabras headset gir hvert eneste samtale. Denne smarte integrasjonen låser opp et vell av headset-data, gir samtaleinnsikt direkte i samtalen, og varsler medarbeidere i tilfelle feilplasserte headset, overdreven bakgrunnsstøy, krysstale og mer.

Jabra for Operata sparer medarbeiderne for verdifull tid, med direkte tilbakemeldinger på tilkoblingsmuligheter, oppsett og bakgrunnsstøynivåer, samtidig som det muliggjør feilsøking direkte og etter samtale. Enten de jobber hjemmefra eller i kundesenteret, hjelper den forbedrede synligheten til høyere jobbtilfredshet og selvutvikling for hver medarbeider. Oversiktlige kontrollpaneler gjør det enkelt å administrere enheten, tilpasse og gjør det raskere å løse problemer.

Jabra headset for engasjement

Uansett hvor stort kundesenteret er, gir Engage-headset forbedret lydkvalitet med ekstra data og analyse. Få det beste ut av medarbeiderene dine, uansett hvor de jobber fra.

Kontakt salgsavdelingen

Få den beste løsningen for organisasjonen og deres spesifikke behov. Våre eksperter kan gi råd om produkter, kompatibilitet og kommunikasjonsplattformer.

Søk om et gratis testprodukt

Vi tilbyr gratis testprodukt for selskapet med over 50+ ansatte, som skifter ut sine nåværende enheter eller som har et nytt prosjekt. Betingelser og vilkår gjelder.

Rask salgshjelp

Live chat | 1-800-826-4656 | 08:00 - 17:00 (EST)

Trenger du teknisk support?

For produktstøtte og garantirelaterte spørsmål kan du besøke våre brukerstøttesider der du kan finne brukerhåndbøker, svar på vanskelige spørsmål, videoer, kontaktinformasjon og mer.

Få hjelp nå

Våre salgseksperter er klare til å hjelpe

Kort beskrivelse

Nødvendig

Søk for et gratis testprodukt

Vi tilbyr gratis testprodukt for selskapet med over 50+ ansatte, som skifter ut sine nåværende enheter eller som har et nytt prosjekt. Betingelser og vilkår gjelder.

Rask salgshjelp

Live chat | 1-800-826-4656 | 08:00 - 17:00 (EST)

Trenger du teknisk support?

For produktstøtte og garantirelaterte spørsmål kan du besøke våre supportsider der du kan finne brukerhåndbøker, svar på vanskelige spørsmål, videoer, kontaktinformasjon og mer.

Få hjelp nå