chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra + Datagamz

Konstruert for den beste kundeservicen

Kontakt salgsavdelingen
Øk kundetilfredshet og ta smartere beslutninger med Jabra + Datagamz
Lær mer om analyse og spillifisering fra Jabra + Datagamz
Kontakt salgsavdelingen og få den beste løsningen for organisasjonen din

Kontaktsentre kan utnytte hodesettdata til å styrke ansatt- og kundeopplevelsen

Utnytt samtaledata i sanntid fra bransjeledende Engage 50-hodesett og ytelsesdata fra Genesys Cloud CX – alt sammen i én brukervennlig løsning. Datagamz-plattformen for analyse og spillifisering bidrar til å styrke både kunde- og ansattengasjementet slik at kontaktsentre leverer bedre resultater.

Omgjør data til ytelse

Koble sammen data

  • CRM
  • Kontaktsenter
  • Kvalitetsstyring
  • Jabra-hodesett

Korreler

  • Korreler data til KSP-er
  • Bygg analyse
  • Vurder effekten av hodesettdata

Identifiser

  • Agentatferd som kan forbedres
  • Mangler i agenters kunnskap
  • Problemer med konfigurasjon på arbeidsplassen

Spillifiser

  • Agenters ytelse
  • Atferdsanalyse
  • Endringsledelse

Analyse + spillifisering.

KI-aktivert atferdsanalyse identifiserer agenters ytelse og kunnskapsmangler ved hjelp av de nyeste spillvitenskapelige teknikkene som brukes til å skreddersy spill, utfordringer og belønninger som motiverer agenter og hjelper dem med å yte sitt beste. Denne unike spillifiseringen i kombinasjon med enestående støydemping og samtaledata fra Engage 50-hodesett forbedrer både kunde- og ansattopplevelsen.

Analyse

Denne avanserte analyseplattformen korrelerer en rekke data for å gi en helhetlig oversikt over ytelsen til både kontaktsentre og agenter.

Få innsikt fra samtaledata fra hodesettet Engage 50, blant annet om bakgrunnsstøy, demping/stillhet, krysstale og eksponering for støy.

Bruk over 20 pålitelige dashbord for sanntidsdata og historiske data laget spesielt for høyt-ytende Genesys Cloud CX-kontaktsentre, for å overvåke og forbedre ytelsen.

Spillifisering

Spillifiser aggregerte kildedata og øk kundetilfredsheten til glede for alle.

Nye teknikker for spillifisering gjør det mulig å utforme insentiver og utfordringer for å øke produktiviteten til ansatte og team og bygge en engasjert arbeidskultur som verdsetter gode resultater.

Anbefalte produkter

Velg et hodesett som leverer nyttige samtaledata og overlegen samtalelyd.

Kontakt salgsavdelingen

Få den beste løsningen for organisasjonen og deres spesifikke behov. Våre eksperter kan gi råd om produkter, kompatibilitet og kommunikasjonsplattformer.

Søk om et gratis testprodukt

Vi tilbyr gratis testprodukt for selskapet med over 50+ ansatte, som skifter ut sine nåværende enheter eller som har et nytt prosjekt. Betingelser og vilkår gjelder.

Rask salgshjelp

Live chat | 1-800-826-4656 | 08:00 - 17:00 (EST)

Trenger du teknisk support?

For produktstøtte og garantirelaterte spørsmål kan du besøke våre brukerstøttesider der du kan finne brukerhåndbøker, svar på vanskelige spørsmål, videoer, kontaktinformasjon og mer.

Få hjelp nå

Våre salgseksperter er klare til å hjelpe

Kort beskrivelse

Nødvendig

Søk for et gratis testprodukt

Vi tilbyr gratis testprodukt for selskapet med over 50+ ansatte, som skifter ut sine nåværende enheter eller som har et nytt prosjekt. Betingelser og vilkår gjelder.

Rask salgshjelp

Live chat | 1-800-826-4656 | 08:00 - 17:00 (EST)

Trenger du teknisk support?

For produktstøtte og garantirelaterte spørsmål kan du besøke våre supportsider der du kan finne brukerhåndbøker, svar på vanskelige spørsmål, videoer, kontaktinformasjon og mer.

Få hjelp nå