chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra + Microsoft

Konstruert for samarbeid og kommunikasjon

Kontakt salgsavdelingen

Jabra-enheter som er sertifisert for Microsoft Teams

Produktintegrasjonen er så sømløs at det er som om de ble laget for hverandre.

Jabra + Microsoft fungerer – helt enkelt. Når du velger løsninger som er sertifisert for Microsoft Teams, tilrettelegger du for at ansatte kan jobbe effektivt hvor som helst. Jabra har Microsoft Teams-sertifiserte lyd- og videoenheter som passer for alle, uansett hvor de jobber – på hjemmekontor, i møterom på arbeidsplassen eller i frontlinjen.

Hvorfor ta til takke med noe annet?

Lær hvorfor profesjonelle og sertifiserte enheter er viktig for å lykkes med Microsoft Teams.

Se her

Gå hybrid

Sjekk ut Navigating Hybrid Life e-bok fra Wainhouse Research

Last ned e-boken her

Hybride arbeidsområder

Møterom
Personlige rom
og hjemmekontor
På kontoret
Frontlinjearbeidere

En ny møteromsopplevelse

Spesiallagde løsninger for Microsoft Teams-rom med avansert lyd og video.

Fokusrom

Lite møterom

Mellomstore møterom

Jabra PanaCast 50. Reinventing meetings.

Fremtidens arbeidsliv blir mer dynamisk med opplevelser som gjør at ansatte kan ha kontakt fra hvor som helst, når som helst. Du kan sømløst bli med i møter som er inkluderende, der hver stemme blir hørt, og der alle har en likeverdig plass rundt det virtuelle bordet.

Personlige rom og hjemmekontor

På kontoret

Jabra-enheter oppfyller Microsofts krav til åpne kontorer. Oppfylling av krav for åpent kontor er et valgfritt, forbedret ytelsesnivå som tilbyr den høyeste mikrofonkvaliteten satt av Microsofts standarder. For å oppfylle disse kravene er hodesettet underlagt mye strengere retningslinjer for lydytelse, noe som krever topp lydteknisk ekspertise. Dette gir deg bunnsolid forsikring om at hodesettet vil prestere utmerket i et åpent kontormiljø.

Frontlinjearbeidere

Frontlinjearbeideres oppgaver omfatter direkte kontakt med kunder eller offentlighet gjennom oppgaver som service, støtte og salg innen blant annet handelsnæringen. Trykk-og-snakk-funksjoner brukes i de fleste bransjer og bedrifter som trenger frie hender og muligheten til å fokusere blikket fritt.

Her kommer BlueParrott-hodesettene inn.

Detaljhandel

Tilpass deg endringer i handelsnæringen med Microsoft Teams og BlueParrott.

Les mer

Lagerhus

Når arbeidet i all hovedsak handler om å plukke, pakke og sende, trenger man robuste håndfrie enheter med høykvalitets lyd, støydemping og topp heldags komfort.

BlueParrott hodesett for bruk med Microsoft Teams Walkie Talkie

BlueParrott Button™ gir enkel berøringstilgang til Microsoft Teams Walkie Talkie Push-to-Talk (PTT) for øyeblikkelig og klar kommunikasjon mellom ansatte som sitter spredt.

{{product.productName}}

BlueParrott C300-XT MS

 

Vis meg mer
{{product.productName}}

BlueParrott B450-XT MS

 

Vis meg mer

Kontakt salgsavdelingen

Få den beste løsningen for organisasjonen og spesifikt bruker-case. Våre eksperter kan gi råd om produkter, kompatibilitet og UC-løsninger.

Søk for et gratis testprodukt

Vi tilbyr gratis testprodukt til virksomheter med over 50 ansatte, som skifter ut nåværende enheter eller som har et nytt prosjekt. Betingelser og vilkår gjelder.

Rask salgshjelp

Live chat | 1-800-826-4656 | 08:00 - 17:00 (EST)

Trenger du teknisk support?

For produktstøtte og garantirelaterte spørsmål kan du besøke våre supportsider der du kan finne brukerhåndbøker, svar på vanskelige spørsmål, videoer, kontaktinformasjon og mer.

Få hjelp nå
Vennligst oppgi gyldig epost

Søk for et gratis testprodukt

Vi tilbyr gratis testprodukt for selskapet med over 50+ ansatte, som skifter ut sine nåværende enheter eller som har et nytt prosjekt. Betingelser og vilkår gjelder.

Rask salgshjelp

Live chat | 1-800-826-4656 | 08:00 - 17:00 (EST)

Trenger du teknisk support?

For produktstøtte og garantirelaterte spørsmål kan du besøke våre supportsider der du kan finne brukerhåndbøker, svar på vanskelige spørsmål, videoer, kontaktinformasjon og mer.

Få hjelp nå