chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra DaaS – Device As A Service

Lås opp kjøpekraft

Skalerbare leasingløsninger gir deg mer for ditt IT-budsjett

Rask kredittgodkjenning Øyeblikkelig leveringsgodkjenning
Fleksible leasingperioder Perioder på 24 til 60 måneder er tilgjengelig
Valgfri retur Mulighet til å returnere enhetene ved utløpet av avtalen
Samle kostnader Mulighet til å inkludere kostnader for produkter og tjenester

Fordeler med leasing kontra kjøp

Sammenlign løsninger:

Leasing

Kjøp

OPEX-kostnad
CAPEX-investering
Plan for retur av enheter er inkludert
Plan for retur av enheter er ikke inkludert*
Forsikring er inkludert
Ingen forsikring
Oppdatering av teknologi ved utløp av leasingperioden
Nye produkter kjøpes separat
Fast kostnad for varigheten
Forhåndskostnader

*Med mindre det kjøpes separat

Få mer ut av ditt IT-budsjett

Få dekning for fremtidige hybridarbeidsbehov

Fokuser på fremtiden

Hold tritt med nyvinninger innen lyd og video ved å oppgradere eller fornye IT-utstyr med Jabra DaaS

Økonomisk fleksibilitet

Frigjør kontanter og fokuser på helheten ved å sikre ditt IT-budsjett og fordele betalingene for Jabra-løsninger over to til fem år for å maksimere sluttbrukernes produktivitetsbehov

Bra for deg. Bedre for planeten.

Retur av produkter ved utløpet av leasingperioden minimerer din miljøpåvirkning og tiden du bruker på administrering av aktiva

For alle enheter

Jabra DaaS er tilgjengelig for alle Jabras lyd- og videoenheter for bedrifter, og lar deg inkludere kostnader for service og programvare i én pakke

Fremtidssikre investeringen din

Sikrer oppdaterte erstatninger for lyd- og videoenheter som ikke oppfyller bedriftens behov

85%
85 % av investorer vurderte miljømessige, sosiale og styringsmessige faktorer (ESG – Environmental, Social & Governance) i sine investeringer*
74%
74 % av de som arbeider eksternt opplever IT-problemer under møter**
68%
68 % (mer enn to tredjedeler) av småbedrifter som svarte på undersøkelsen sa at de hadde problemer med kontantstrømmen***

*Source Gartner: The ESG Imperative: 7 Factors for Finance Leaders to Consider

** Source Gartner: How to Market to B2B Technology Buyers

***Source: Small Business Insights: Inflation is now the No.1 concern for small businesses

En personlig tilpasset tjeneste
skapt for deg

Inkludert retur

En ansvarsfull løsning

Vil du minimere din miljøpåvirkning? Med Jabra DaaS kan du levere tilbake ved avsluttet leasing-periode, og vi tar hånd om dine utstyrsenheter for deg.

Mindre CAPEX mer OPEX

Sikre ditt budsjett

Optimaliser planleggingen av ditt IT-budsjett og kostnadene ved å fordele betalingene for Jabra-løsninger over to til fem år.

Full dekning

Samle kostnader

Med Jabra DaaS som er tilgjengelig for alle Jabras lyd- og videoenheter for bedrifter, med tillegg av Jabra Care-løsninger og alternativer for Jabra Warranty+, kan du velge et dekningsnivå som er perfekt for deg.

Leasingløsning

Vi har den perfekte løsningen for deg

Ingen leasing

Finansiell leasing1

Operasjonell leasing2

Avtaletype

Standard faktura Leasingavtale Leieavtale

Bruk av OPEX3 i stedet for CAPEX4 for utstyrsinvesteringen

Resirkuleringstjeneste er inkludert

Forsikring er inkludert

Alternativer for oppgradering under leasingen

Tidlig oppdatering5 for et tillegg6

Oppdatering av teknologi ved utløp av leasingperioden5

Fast kostnad for varigheten

Rask kredittgodkjenning

Ikke relevant

Alternativ for kjøp ved kontraktutløpet

Ikke relevant

Skattefordeler7

Begrenset

Mulighet til å finansiere både produkter og tjenester (f.eks. Jabra Care, Warranty+ og mer)

1Finansiell leasing – en kontrakt der produkter leies ut til en sluttkunde i en bestemt tidsperiode. Sluttkunden har mulighet til å kjøpe produktene ved avtalens utløp

2Operasjonell leasing – en kontrakt der produkter leies ut til en sluttkunde i en bestemt tidsperiode uten mulighet for sluttkunden til å kjøpe produktene ved avtalens utløp

3Driftskostnader: Driftskostnader er en løpende kostnad for å drive et produkt, en virksomhet eller et system

4Kapitalkostnader: Kapitalkostnader er pengene en organisasjon eller bedrift bruker på å kjøpe, vedlikeholde eller forbedre sine anleggsmidler

5Technology Refresh er en utvekslingsløsning som lar sluttkunden erstatte det originale utstyret med den nyeste Jabra-teknologien

6Leasingtillegg gir mulighet til å legge til ny løsning i eksisterende avtale med en oppdatering av det periodiske betalingsbeløpet

7Skattefordeler: Se lokale forskrifter i kjøpslandet for mer informasjon

Jabra DaaS leveres gjennom en tredjepartsleverandør.

Finn ut mer om våre tjenester

Vårt team av tjenesterådgivere står parat til å hjelpe til med å finne den beste løsningen for din organisasjon.

Fyll ut dette skjemaet, så tar vi snart kontakt.

Trenger du teknisk støtte?

Besøk vår side for brukerstøtte for spørsmål angående produktstøtte og garanti, brukerhåndbøker, videoer, og mer.

Få hjelp nå

Våre tjenesterådgivere er klare for å hjelpe

Kort beskrivelse

Nødvendig

Trenger du teknisk støtte?

Besøk vår side for brukerstøtte for spørsmål angående produktstøtte og garanti, brukerhåndbøker, videoer, og mer.

Få hjelp nå