chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Vi vil gjerne hjelpe!

Du kan bruke skjemaet nedenfor for å kontakte kundeservice for alle butikkrelaterte spørsmål.

Emne

Nødvendig

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte?

Vi godtar PayPal så vel som Visa®, MasterCard®, Apple Pay®, Discover®, American Express®, Diner's Club® og JCB, samt bankoverføring og minibankkort hvis de er utstedt av et av disse store kredittkortselskapene.

Våre servere krypterer all informasjon som sendes til dem, slik at du kan være sikker på at kredittkortinformasjonen din holdes trygg og sikker.

Må jeg betale MVA?

Moms er inkludert i prisen i alle regioner – med unntak av USA, der momsen vises på en egen linje på utsjekksiden. Hvis du eller din organisasjon er kvalifisert for momsfritak, anbefaler vi deg å ta kontakt med din Jabra salgsrepresentant eller kontoansvarlig.

Hvordan henter jeg en kopi av fakturaen min?

Etter at bestillingen din er utført vil du motta en bestillingsbekreftelse på e-post fra Jabra (do-not-reply@global-e.com) med emnet: Bestillingen din er bekreftet - ordrenummer GE10021637063XX

Du kan også skrive ut en kopi av fakturaen din fra siden Bestillingslogg. Klikk her for å slå opp ordren din, og skrive ut en kopi av fakturaen.

Hvordan kan jeg kansellere ordren min?

Du kan be om at bestillingen din blir kansellert samme dag som bestillingen ble plassert ved å ringe Jabra Support på +44-203-318-5028. Vi kan derimot ikke være sikre på om bestillingen din kan bli kansellert, da bestillinger raskt sendes til varehuset etter at de er bestilt.

Etter en kort periode kan ikke systemet vårt lenger hente eller endre de. Hvis bestillingen din ikke kan bli kansellert, vil du motta en e-postvarsel når bestillingen er sendt fra Do Not Reply med emnet: Bestillingen din er sendt! - ordrenummer GE10021212785XX. Du kan også søke etter bestillingen din her for å se forsendelsesstatusen.

Du kan ta kontakt med Jabra Support for å starte prosessen med en retur for refusjon hvis det ikke var mulig å kansellere bestillingen din.

Kan jeg gjøre endringer i bestillingen min?

Vi kan dessverre ikke gjøre endringer for eksisterende bestillinger. Når en bestilling er utført, kan vi forsøke å annullere den hvis den ikke allerede er i forsendelsesprosessen.

Du kan selv ta kontakt med Jabra Support på +44-203-318-5028 samme dag som bestillingen ble utført for å se om den kan bli kansellert. Vi kan derimot ikke være sikre på om bestillingen din kan bli kansellert, da bestillinger raskt sendes til varehuset etter at de er bestilt.

Etter en kort periode kan ikke systemet vårt lenger hente eller endre de. Hvis bestillingen ikke kan annulleres, vil du motta en e-postmelding når bestillingen sendes fra Jabra (do-not-reply@global-e.com) med emnelinjen: Bestillingen din er bekreftet - ordrenummer GE10021637063XX. Du kan også søke etter bestillingen din her for å se forsendelsesstatusen. Du kan ta kontakt med Jabra Support for å starte prosessen med en retur for refusjon hvis det ikke var mulig å kansellere bestillingen din.

Kan jeg kansellere bestillingen min for et inngravert produkt?

Retten til å kansellere gjelder ikke der skreddersydde eller tilpassede produkter er laget spesielt for din bestilling.

Hvordan får jeg sendingsnummeret?

Når bestillingen din sendes, vil du motta en e-postbekreftelse via forsendelse fra Ikke svar med emnelinjen: Bestillingen din er sendt! - ordrenummer GE10021212785XX. E-posten inneholder et sporingsnummer for leveransen.

Nye bestillinger og forhåndsbestillinger:

Klikk her for å se sporingsnummer for bestillinger og forhåndsbestillinger.

Restnotert:

Selv om vi forsøker å opprettholde oversikt over hva vi har på lageret av produkter til alle tider, kan det innimellom hende at en gjenstand blir restnotert. Vanligvis blir produktet tilgjengelig igjen innen to til tre uker. Du vil motta en e-post fra Ikke svar med emnelinjen: Bestillingen din er sendt! - ordrenummer GE10021212785XX så snart produktet sendes. E-posten inneholder sporingsnummeret. Husk på at betalingsmetoden som ble benyttet da du bestilte varen i noen tilfeller ikke blir belastet før bestillingen har blitt sendt. Merk: Ved flere sendinger på samme ordre, blir du ikke belastet for mer frakt enn for beløpet som opprinnelig ble opplyst til deg da du la inn ordren.

Kan jeg endre sendingsadressen min?

For å be om endring av leveringsadressen din, kan du kontakte Jabra Support. Det er imidlertid ikke alltid mulig å endre leveringsadresse etter at du har sendt inn bestillingen ettersom bestillinger raskt sendes til lageret etter at de er sendt. Etter en kort periode kan ikke systemet vårt lenger hente eller endre de. Dersom sendingen din ikke blir utlevert vil den gå i retur til lageret, og det gjøres en kreditering til kontoen din.

Hvordan vet dere når og hvor du skal sende det fysiske produktet mitt?

En side med sendingsinformasjon vises under utsjekking, slik at du kan oppgi en sendingsadresse og velge en sendingsmetode.

Hvordan ser jeg min ordrestatus?

Etter at bestillingen din er utført vil du motta en bestillingsbekreftelse på e-post fra Jabra (do-not-reply@global-e.com) med emnet: Bestillingen din er bekreftet - ordrenummer GE10021637063XX

Nye bestillinger og forhåndsbestillinger:

Klikk her for å se bestillingsstatus.

Restnotert:

Selv om vi forsøker å opprettholde oversikt over hva vi har på lageret av produkter til alle tider, kan det innimellom hende at en gjenstand blir restnotert. Vanligvis blir produktet tilgjengelig igjen innen to til tre uker. Du vil motta en e-post fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med emnet: Bestillingen din er sendt! - ordrenummer GE10021212785XX så snart produktet sendes.

Husk på at betalingsmetoden som ble benyttet da du bestilte varen i noen tilfeller ikke blir belastet før bestillingen har blitt sendt.

Merk: Ved flere sendinger på samme ordre, blir du ikke belastet for mer frakt enn for beløpet som opprinnelig ble opplyst til deg da du la inn ordren.

Når blir jeg belastet for bestillingen min?

Du kan bli belastet til forskjellige tider i bestillingsprosessen, avhengig av hvilken betalingsmåte du bruker.

Hvis du brukte Paypal (Express), ApplePay eller GooglePay, vil du bli belastet umiddelbart etter bestillingen.

Hvis du brukte noen av våre andre aksepterte betalingsmåter, vil du ikke bli belastet før produktet ditt er sendt. Dette inkluderer eventuelle forhåndsbestilte eller restnoterte produkter. Hvis varene dine sendes separat, vil du bli belastet hver gang et produkt blir sendt.

Merk: Ved flere sendinger på samme ordre, blir du ikke belastet for mer frakt enn for beløpet som opprinnelig ble opplyst til deg da du la inn ordren.

Hvordan håndterer dere refusjoner?

Jabras butikk tilbyr 30-dagers pengene tilbake-garanti, som starter fra datoen produktet sendes. For å utnytte denne garantien, kontakt Jabra Support innen denne 30-dagersperioden og gi oss ditt bestillingsnummer.

Kostnad for returfrakt vil være for din regning. Sørg for å bruke en sporbar transportør og oppbevar fraktkvitteringen og / eller beviset på postering i tilfelle du trenger å kreve tapt pakke.

Hvis du kjøpte fra en av Jabras elektroniske markedsplasser (eBay, Amazon osv.), må du starte refusjonsforespørselen fra kontoen din på den markedsportalen.

Hvis du kjøpte fra en av våre autoriserte forhandlere eller partnere, må du kontakte kjøpsstedet for refusjon.

Merk: Hvis det kreves refusjon, vil betalingen returneres til den opprinnelige betalingsmåten som ble brukt.

Hvordan ber jeg om refusjon?

For å be om refusjon for produkt (er) som er kjøpt online, vennligst kontakt Jabra Support. Husk å ta med ordrenummeret ditt når du kontakter oss.

Merk: Hvis det kreves refusjon, vil betalingen returneres til den opprinnelige betalingsmåten som ble brukt

Kan jeg returnere et inngravert produkt for refusjon?

Egendefinerte graverte Jabra-produkter kan ikke returneres eller refunderes.

Er ordren min sendt?

Når bestillingen din er sendt vil du motta en forsendelsesbekreftelse fra Jabra (do-not-reply@global-e.com) med emnet: Bestillingen din er bekreftet - ordrenummer GE10021637063XX. E-posten inneholder et sporingsnummer for leveransen.

Nye bestillinger og forhåndsbestillinger:

Klikk her for å se leveransestatus.

Restnotert:

Selv om vi forsøker å opprettholde oversikt over hva vi har på lageret av produkter til alle tider, kan det innimellom hende at en gjenstand blir restnotert. Vanligvis blir produktet tilgjengelig igjen innen to til tre uker. Du vil motta en e-post fra Ikke svar med emnelinjen: Bestillingen din er sendt! - ordrenummer GE10021212785XX så snart produktet sendes.

Husk på at betalingsmetoden som ble benyttet da du bestilte varen i noen tilfeller ikke blir belastet før bestillingen har blitt sendt.

Merk: Ved flere sendinger på samme ordre, blir du ikke belastet for mer frakt enn for beløpet som opprinnelig ble opplyst til deg da du la inn ordren.

Når sendes bestillingen min?

Alle bestillinger krever 1 virkedag med intern behandlingstid før de sendes fra lageret vårt. Hvis du for eksempel valgte 2-dagers frakt, bør du forvente å motta bestillingen din innen 3 virkedager hvis varen for øyeblikket er på lager.

Hvis varen ikke er på lager for øyeblikket, vil du se en estimert leveringsdato i kassen. Vanligvis utsolgt varer på 2-3 uker.

Merk: Hvis du bestilte flere varer, og noen av dem er utsolgt, kan du motta flere forsendelser når varene kommer på lager. Ved flere forsendelser på samme ordre, vil du ikke bli belastet mer for frakt enn beløpet som opprinnelig ble oppgitt til deg da du bestilte.

Hvordan får jeg sendingsnummeret?

Når bestillingen din sendes, vil du motta en e-postbekreftelse via forsendelse fra Ikke svar med emnelinjen: Bestillingen din er sendt! - ordrenummer GE10021212785XX. E-posten inneholder et sporingsnummer for leveransen.

Nye bestillinger og forhåndsbestillinger:

Klikk her for å se sporingsnummer for bestillinger og forhåndsbestillinger.

Restnotert:

Selv om vi forsøker å opprettholde oversikt over hva vi har på lageret av produkter til alle tider, kan det innimellom hende at en gjenstand blir restnotert. Vanligvis blir produktet tilgjengelig igjen innen to til tre uker. Du vil motta en e-post fra Ikke svar med emnelinjen: Bestillingen din er sendt! - ordrenummer GE10021212785XX så snart produktet sendes. E-posten inneholder sporingsnummeret. Husk på at betalingsmetoden som ble benyttet da du bestilte varen i noen tilfeller ikke blir belastet før bestillingen har blitt sendt. Merk: Ved flere sendinger på samme ordre, blir du ikke belastet for mer frakt enn for beløpet som opprinnelig ble opplyst til deg da du la inn ordren.

Kan jeg endre sendingsadressen min?

For å be om endring av leveringsadressen din, kan du kontakte Jabra Support. Det er imidlertid ikke alltid mulig å endre leveringsadresse etter at du har sendt inn bestillingen ettersom bestillinger raskt sendes til lageret etter at de er sendt. Etter en kort periode kan ikke systemet vårt lenger hente eller endre de. Dersom sendingen din ikke blir utlevert vil den gå i retur til lageret, og det gjøres en kreditering til kontoen din.

Hvordan vet dere når og hvor du skal sende det fysiske produktet mitt?

En side med sendingsinformasjon vises under utsjekking, slik at du kan oppgi en sendingsadresse og velge en sendingsmetode.

Sender dere til landet mitt?

Ja, vi sender til $$not found: COUNTRY$$. Vær oppmerksom på at vi ikke kan sende til postbokser.

Hvordan får jeg support for ordren min?

For hjelp med din Jabra Store-bestilling, vennligst kontakt Jabra Support ved hjelp av informasjonen nedenfor:

Mandag til fredag, kl. 14:00 til 00:00 CET

Telefon: 1-800-327-2230

Send oss en e-post

Klikk her for å få tilgang til bestillingsloggen, inkludert sporingsnummerdetaljer for bestillingen din.

Hvordan får jeg support for produktet mitt?

Gå til Jabra Support og velg produktet for å finne supportinnhold, eller kontakt oss.

Hvor kan jeg kjøpe tilbehør til Jabra-enheten?

Klikk her for å finne tilbehør til Jabra-produktet ditt