chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Kopier lenke Kopiert

Sendingsinformasjon

Finn informasjon om forsending, sporingsnumre og restordre her.

Når sendes bestillingen min?

Alle bestillinger krever 1 virkedag med intern behandlingstid før de sendes fra lageret vårt. Hvis du for eksempel valgte 2-dagers frakt, bør du forvente å motta bestillingen din innen 3 virkedager hvis varen for øyeblikket er på lager.

Hvis varen ikke er på lager for øyeblikket, vil du se en estimert leveringsdato i kassen. Vanligvis sendes utsolgte varer innen 2–3 uker.

Merk: Hvis du bestilte flere varer, og noen av dem er utsolgt, kan du motta flere forsendelser når varene kommer på lager. Ved flere forsendelser på samme ordre, vil du ikke bli belastet mer for frakt enn beløpet som opprinnelig ble oppgitt til deg da du bestilte.

Er ordren min sendt?

Når bestillingen din er sendt vil du motta en forsendelsesbekreftelse fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med emnet: Bestillingen din er bekreftet – ordrenummer GE10021637063XX. E-posten inneholder et sporingsnummer for leveransen.

Nye bestillinger og forhåndsbestillinger:

Klikk her for å se leveransestatus.

Restnotert:

Selv om vi forsøker å opprettholde oversikt over hva vi har på lageret av produkter til alle tider, kan det innimellom hende at en gjenstand blir restnotert. Vanligvis blir produktet tilgjengelig igjen innen to til tre uker. Du vil motta en e-post fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med emnet: Bestillingen din er sendt! - ordrenummer GE10021212785XX så snart produktet sendes.

Husk på at betalingsmetoden som ble benyttet da du bestilte varen i noen tilfeller ikke blir belastet før bestillingen har blitt sendt.

Merk: Ved flere sendinger på samme ordre, blir du ikke belastet for mer frakt enn for beløpet som opprinnelig ble opplyst til deg da du la inn ordren.

Hvordan får jeg sendingsnummeret?

Når bestillingen din er sendt vil du motta en forsendelsesbekreftelse fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med emnet: Bestillingen din er sendt! - ordrenummer GE10021212785XX . E-posten inneholder et sporingsnummer for leveransen.

Nye bestillinger og forhåndsbestillinger:

Klikk her for å se sporingsnummer for bestillinger og forhåndsbestillinger.

Restnotert:

Selv om vi forsøker å opprettholde oversikt over hva vi har på lageret av produkter til alle tider, kan det innimellom hende at en gjenstand blir restnotert. Vanligvis blir produktet tilgjengelig igjen innen to til tre uker. Du vil motta en e-post fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med emnet: Bestillingen din er sendt! - ordrenummer GE10021212785XX så snart produktet sendes. E-posten inneholder sporingsnummeret. Husk på at betalingsmetoden som ble benyttet da du bestilte varen i noen tilfeller ikke blir belastet før bestillingen har blitt sendt. Merk: Ved flere sendinger på samme ordre, blir du ikke belastet for mer frakt enn for beløpet som opprinnelig ble opplyst til deg da du la inn ordren.

Sender dere til landet mitt?

Ja, vi sender til Norge.

Vi sender ikke til postbokser.

Når sendes restordren min?

Selv om vi forsøker å opprettholde oversikt over hva vi har på lageret av produkter til alle tider, kan det innimellom hende at en gjenstand blir restnotert. Vanligvis blir produktet tilgjengelig igjen innen to til tre uker. Du vil motta en e-post fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med emnet: Bestillingen din er sendt! - ordrenummer GE10021212785XX så snart produktet sendes. Husk på at betalingsmetoden som ble benyttet da du bestilte varen i noen tilfeller ikke blir belastet før bestillingen har blitt sendt. Merk: Ved flere sendinger på samme ordre, blir du ikke belastet for mer frakt enn for beløpet som opprinnelig ble opplyst til deg da du la inn ordren.

Kan jeg endre sendingsadressen min?

For å be om endring av leveringsadressen din, kan du kontakte Jabra Support. Det er imidlertid ikke alltid mulig å endre leveringsadresse etter at du har sendt inn bestillingen ettersom bestillinger raskt sendes til lageret etter at de er sendt. Etter en kort periode kan ikke systemet vårt lenger hente eller endre de. Dersom sendingen din ikke blir utlevert vil den gå i retur til lageret, og det gjøres en kreditering til kontoen din.

Hva er deres forsendelsespolicy?

  • Forsendelsestider beregnes i arbeidsdager etter vellykket prosessering av bestillingen din.
  • Standard = 3-5 arbeidsdager - 99 kr - Gratis for bestillinger over 999 kr
  • Premium Standard = 2 arbeidsdager - 139 kr - Gratis for bestillinger over 1499 kr
  • Ekspress = 1 arbeidsdag - 229 kr - Gratis for bestillinger over 1999 kr
  • Forsendelse samme dag på bestillinger bekreftet før kl. 14
  • Levering i helgen er ikke tilgjengelig. Vi sender mandag–fredag, unntatt helligdager
  • Gruppeforsendelse er ikke tilgjengelig til alle steder
  • Vi sender ikke til postbokser