chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Jabra Engage 50 Stereo & Mono
Engage 50 Stereo & Mono
Kjøp nå 
Shop nå. Betal med Klarna. Gratis gravering Purchase any Jabra product and enjoy 20% off at SteelSeries Refer a Friend

Hodesettet for digitale kontaktsentre

Jabra Engage 50 – et ekte digitalt hodesett

Skal kontaktsenteret ditt flytte over, eller vurderer å flytte over til softphone? Investerer du i en applikasjon for kontaktsentre – enten på stedet eller skybasert? Da er Jabra Engage 50 det ideelle digitale hodesettet for å fremme kundetilfredshet.

Jabra Engage 50 har en kraftig behandlingschip i ørekoppen som leverer avansert funksjonalitet, inkludert analyse av samtaledata.

I ett med universet (av telefoner og plattformer)  

Våre headset for kundesenter fungerer problemfritt med mer enn 10 000 tradisjonelle bordtelefoner. De er også kompatible med de fleste softphone-webklienter og kundesenterplattformer, inkludert Cisco, Avaya og Genesys Cloud. Vi har det du trenger uansett hvor du er i din digitale transformasjon. Se hvilke av våre headset som fungerer med dine telefoner eller plattform i vår kompatibilitetsguide.

Sjekk hele kompabilitetsguiden
Works with your platform

 

 

 

Spill demo Sett demo på pause
Engage 50 Andre hodesett

Lyddemoen er bare til illustrasjonsformål. Det faktiske produktet kan avvike.

3-mikrofoners teknologi

Et unikt system med tre mikrofoner og intelligent støydemping stenger ute bakgrunnsstøy og pustelyder, slik at kundene bare hører de ansattes stemme. Og det helt krystallklart, uansett om de jobber hjemmefra eller på et fysisk kundesenter.

Jabra Engage 50 Microphone

Demp-knapp

Volumoppringning

Statuslysindikator

Programmerbar knapp

Svar/avslutt samtaleknapp

 

 

 

Microsoft Teams

Sertifisert for Microsoft Teams

Engage 50-hodesettet er sertifisert for Microsoft Teams når det brukes sammen med Microsoft-varianten av kontrollenheten.

Microsoft Teams

Sertifisert for Skype for Business. Oppfyller Skype for Business Open Office-krav

Engage 50-hodesettet er sertifisert for Skype For Business og oppfyller kravene for Skype for Business Open Office når det brukes sammen med Microsoft-varianten av kontrollenheten.

Google Chrome

Dette produktet virker sammen med enheter som kan kjøre nyeste versjon av ChromeOS, og det er sertifisert at produktet overholder Googles standarder for kompatibilitet. Chromebook og Works With Chromebook-merket er varemerker som tilhører Google LLC

Zoom

Sertifisert for Zoom

Engage 50-hodesettet er sertifisert for Zoom for å levere en sømløs samarbeidsopplevelse.

 

 

 

* Jabra SDK

 

 

 

* Jabra Xpress, Jabra Direct og Jabra SDK

For sluttbrukere
For IT-ledere

Jabra Direct

Laget for å optimalisere og persontilpasse hodesettet ditt.

  • Oppdater fastvare enkelt for hvilken som helst Jabras lydenheter * direkte fra det brukervennlige Direct Dashboard.
  • Optimaliser hodesettet ditt med sidetone, ringetone, lydbeskyttelsesnivåer, lydoptimalisering for musikk, nivåer og mer.
  • Engage 50 tilbyr posisjonering av bomarmer for optimal samtaleopplevelse.
Vis meg mer

* Jabra USB-hodetelefoner og høyttalertelefoner og Bluetooth med Link 360/370.

Jabra Xpress

Jabra Xpress

Utviklet for å øke produktiviteten med alltid oppdaterte hodesett

  • Kontroller implementering, innstillinger og firmware-oppdateringer for intelligent og effektiv styring av hodesett.
  • Juster ytelse basert på bakgrunnsstøy og analyse* av hodesettbruk for hver individuelle bruker av Engage 50.
  • Støtter alle store operativsystemer** og tillater datalagring i skyen eller på stedet med høyt nivå av databeskyttelse.***
Vis meg mer

* Avhenger av hodesettet: Jabra Engage 50.

** Windows og Mac.

*** SOC II type 1.

 

 

 

Se anbefalt utstyr til kontrollenheten nedenfor

Forsterket hørselsvern

Jabra Engage 50 har den neste generasjonen av hørselsvern med Safetone™ 2.0 teknologi. Dette inkluderer PeakStop™ 105 dB som strenger ute plutselige lydtopper ved selv lavere nivåer enn den vanlige Jabra PeakStop; Intelligent Acoustic Shock beskyttelse som fjerner potensielt skadelige lyder; og IntelliTone™ 2.0 som opprettholder gjennomsnittlige lydnivåer under de forhåndsdefinerte terskelen hele dagen igjennom. For mer informasjon om disse og flere innovasjoner for å sikre intensiv bruk av hodesett, last ned vår offentlige utredning om hørselsvern.

Last ned det offentlig høringsdokumentet om hørselsvern

Jabra Engage 50 and Twilio Flex take customer service at Moneypenny to the next level

Moneypenny chose the Jabra Engage 50 because of the superior sound and easy integration with Twilio Flex.

Les mer

Utviklet for å forbedre kundetilfredsheten

Engage 50-hodesettene er utviklet av Jabra, og har tre patenter for tekniske nyvinninger. 54 280 utviklingstimer ble brukt under utviklingen av produktet, med omfattende testing i Jabras laboratorier.

Ofte stilte spørsmål

Hva er et digitalt hodesett?

Et ekte digitalt hodesett har chip i hodesettet, fremfor i en kontrollenhet eller i en kabel. Mens de fleste trådløse hodesettene allerede er digitale hodesett, er Engage 50 faktisk det første kablede Jabra-hodesettet som har chipen i selve hodesettet. Engage 50 benytter nyeste chipset. Sammen med chipens posisjonering, leveres forbedret funksjonalitet og brukeropplevelse.

Hva tilbyr et digitalt kablet hodesett fremfor vanlige USB-hodesett?

Sannsynligvis har ikke et hodesett med vanlige USB, chipen i selve hodesettet. Det begrenser funksjonaliteten som kan levers fra maskinvaren og programvaren.

Har andre profesjonelle digitale Jabra-hodesett programvareintegrasjon?

Alle Jabra USB-hodesett tilbyr integrasjon til Jabra Direct- og Xpress-programvare. Men Engage 50 er det første Jabra-hodesettet som tilbyr ytterligere beregninger for samtaleanalyse.

Hva finnes i kontrollenheten, og hvorfor bør jeg bruke den?

Kontrollenheten tilbyr forbedret samtalekontroll. Kontrollenheten er et valgfritt tilbehør for hodesettet, med en ergonomisk utforming som hjelper medarbeiderne med å arbeide mer effektivt.

Dersom jeg velger å ikke bruke kontrollenheten, kan jeg bare plugge inn hodesettet i min laptop eller en docking?

Ja.

Kan jeg fremdeles få analyser, selv om jeg velger å ikke bruke kontrollenheten?

Ja.

Kan jeg koble hodesettet inn i mobiltelefonen eller nettbrettet mitt?

Ja, dersom din mobile enhet har en USB-C tilkobling som er kompatibel med taleanrop.

Vi har nettopp gått over til softphone og har kun laptop med USB-A. Kan vi benytte Engage 50 nå, og senere gå over til USB-C?

Ja – dere må starte med å benytte USB-A kabeltilbehøret eller styringskontrollen med USB-A tilkobling. Bare koble hodesettet til forlengelseskabelen, og koble forlengelseskabelen inn i USB-A porten på datamaskinen din. Når dere går over til laptop med USB-C plugges bare hodesettet inn i USB-C porten på laptopen.

Kan jeg koble til en Mac, eller er dette hodesettet kun kompatibelt med en datamaskin?

Ja, det er mulig å koble til en Mac.

Hvordan reprogrammerer jeg statuslyset (opptattlyset)?

Statuslyset kan programmeres til å endre seg ut fra valgte aktive hendelser. Disse innstillingene gjøres i Jabra Express.

Hvordan reprogrammeres kontrollenheten for hurtigringing?

To nummere kan settes opp for hurtigringing med kontrollenheten. Disse innstillingene gjøres i Jabra Direct.

For flere ofte stilte spørsmål besøkes supportsiden for Jabra Engage 50.

Tekniske spesifikasjoner

  • Lyd
    • Brukerlydbeskyttelse
      PeakStop™ 105 dB SPL, IntelliTone™ 2.0
    • Høyttalerens frekvensområde
      20Hz – 20KHz
    • Mikrofonfrekvensområde
      100 Hz – 14 kHz
    • Mikrofontype
      Digital MEMS-mikrofoner
    • Mikrofonens båndbredde
      100 Hz – 14 kHz
    • Sertifiseringer
      Regulatoriske godkjennelser: CE, FCC, KCC, RCM, Noise at work, G616 og i samsvar med OSHA bransjesertifiseringer: cTUVus, TCO / Skype for Business. Oppfyller Skype for Business Open Office-krav. Sertifisert for Microsoft Teams når det brukes sammen med Microsoft-varianten av kontrollenheten. Sertifisert for Zoom.
  • Passform og komfort
    • Hodesettets formfaktor
      Hodebøyle
    • Fleksibel mikrofonarm
      Ja
    • Justerbar mikrofonarm
      ​Ja (300°)
    • Øreputer
      Mykt kunstskinn
  • Brukervennlighet
    • Intuitiv lydkontroll
      Ja
    • Statuslys
      Ja – 2 (Stereo), 1 (Mono)
  • Tilkoblinger
    • Tilkobling
      USB-C
    • Bruksområde (ledningslengde)
      120 cm
    • Kabeltype
      Fleksibel USB 2.0-kabel
  • Generelt
    • Eskens innhold
      Hodesett, pose, klesklips, Hurtigstartguide,med varsel-/garantikort
    • Hovedenhetens dimensjoner (B x D x H)
      150 x 193 x 62 mm (Stereo), 135 x 193 x 62 mm (Mono)
    • Vekt (uten kabel)
      96 g(Stereo), 61 g(Mono)
    • Garanti
      Nord-Amerika: 3-års begrenset garanti, Europa/APAC: 3-års begrenset garanti
    • Driftstemperatur
      -10 °C til +40 °C (Luftfuktighet 5 %~85 % RH)
    • Brukte materialer
      PC/ABS; PC; POM; TPE;TPU

Kompatibilitetsguide

Bordtelefon
Softphone
Mobil/nettbrett
Kan ikke finne enheten din?

Velg produsent

Velg ditt bordtelefon

Velg produsent

Velg din softphone

Velg produsent

velg din mobil/nettbrett

Tilbehør

Kontakt salgsavdelingen

Få den beste løsningen for organisasjonen og spesifikt bruker-case. Våre eksperter kan gi råd om produkter, kompatibilitet og UC-løsninger.

Søk for et gratis testprodukt

Vi tilbyr gratis testprodukt til virksomheter med over 50 ansatte, som skifter ut nåværende enheter eller som har et nytt prosjekt. Betingelser og vilkår gjelder.

Rask salgshjelp

Live chat | 1-800-826-4656 | 08:00 - 17:00 (EST)

Trenger du teknisk support?

For produktstøtte og garantirelaterte spørsmål kan du besøke våre supportsider der du kan finne brukerhåndbøker, svar på vanskelige spørsmål, videoer, kontaktinformasjon og mer.

Få hjelp nå

Våre salgseksperter er klare til å hjelpe

Kort beskrivelse

Nødvendig

Søk for et gratis testprodukt

Vi tilbyr gratis testprodukt for selskapet med over 50+ ansatte, som skifter ut sine nåværende enheter eller som har et nytt prosjekt. Betingelser og vilkår gjelder.

Rask salgshjelp

Live chat | 1-800-826-4656 | 08:00 - 17:00 (EST)

Trenger du teknisk support?

For produktstøtte og garantirelaterte spørsmål kan du besøke våre supportsider der du kan finne brukerhåndbøker, svar på vanskelige spørsmål, videoer, kontaktinformasjon og mer.

Få hjelp nå

Sammenlign modeller

Jabra-tjenester

Tilpassede tjenester for en effektiv arbeidsdag

Sørg for vellykket hybridarbeid med Jabras komplette utvalg av tjenester

Produktsupport

Support inkluderer brukermanualer, FAQer, videoveiledning og mer.

* Se fakta på Jabra.com/commercial-claims.